Sunday, May 8, 2011

omma's day 08.05.everyear



wahh besh plak ari ni..
slalu celebrate Mother's Day kat umah or kua makan j..
kali ni kitorang angkut omma p karok..
sempoi beb!
omma punya laa segan2 nak masuk..
dah laa kedai makan sblh ade mmbr die..
omma wat x dek j..
punya laa omma x ske kua mlm2 karok,
tp kitorang ajak gk..
hahahahahahahahaaa :))
sweet j..
tp Arie x blk, so x cukup corum.. :(
and pas karok siap2 nak g mandi air panas kat Gadek,
terpaksa laa blk umah blk coz penuh gile..
slh1 sebab aku mmg x ske p hot spring ni..
dulu mase kat UUM pn aku x p..
Gadek ni pun 1st time bila da abes study ni..
Last p pn mase sekolah..
*heh!*

haa ni lagu sadis yg omma nyanyi sampai bergenang airmate tgk..
lagu fav Abah..
-Alleycats; Andainya Aku Pergi Dulu-

Andainya aku pergi dulu sebelummu
Janganlah kau bersedih hati
Andainya aku tiada lagi di sisimu
Janganlah kau memencil diri
Bayangkanlah masa-masa bahagia
Semasa engkau dan aku
Bermesra di langit biru
Di waktu kasih berpadu

Andainya engkau pergi dulu sebelumku
Mestikah aku hidup melara
Andainya engkau tiada lagi di sisiku
Mestikah aku kecewa

Ku percaya kau selalu di sisiku
Walaupun jasadmu tiada
Walau di mana kau berada
Kasihku takkan berubah

Di pohon cemara ku ukirkan kata cinta
Bulan tersenyum dan bersinar
Berguguran daun jatuh lembut ke rambutmu
Meraikan suasana indah
Di sini ku berjanji disaksi rembulan
Andainya ku pergi dulu
Jikalau ku pergi dulu
Ku nantimu di pintu syurga

*nak dedicate kat dady jgk*





Omma ouh Omma..
Bahagia rasanya bila kita dpt membahagiakan org yg kita syg..




+eccentriczara+

0 comments: